7. märts 2014

Tagasi blogimaailmas, uute tuultega :)

Nonii. Juhtuski see, mida ma suure hirmuga blogipidamist alustades kartsin - tuleb aeg, mil motivatsioon kirjutamiseks puudub ning eemalolekust saab nädal, kuu, pool aastat ja rohkemgi...
Aga! Igatsus blogimaailma vastu on ikka alles ning jõudsin nüüd momenti, kus tundsin, et tahaks nii mõndagi taaskord talletada.
Ning nagu pealkirjas täheldasin, siis sedakorda uute tuulte - uute teemadega. Ma ei välista, et kirjutan edaspidi ka neil teemadel, millest varem. Õigemini loodan väga, et neid teemasid mu ellu ka jätkuvalt jagub. Kuid vahepeal on juhtunud nii mõndagi ja täna ootan ma oma esimest beebit, kes peaks sündima juba 3 kuu pärast :). Siit ka siis uued tuuled, mida ma kajastada tahaks. Ennekõike iseendale, sest praegune periood on vägagi väärt talletamist ja mäletamist.

Leidsin teistest blogidest ühe toreda challenge'i (kohendasin veidi enda äranägemise järgi), mille kavatsengi siin nüüd igapäevaselt ette võtta - selle tulemusena peaks minu/meie lugu hästi lahti räägitud saama.

Challenge ise kannab nimetust My 30-day Pregnancy Challenge ja kajastab täpselt neid teemasid:
1. päev - Pilt minust ja 5 fakti;
2. päev - Pilt lapse isast ja 5 fakti;
3. päev - Kuidas me lapse isaga kohtusime ja kas oleme endiselt koos;
4. päev - Kas see rasedus oli planeeritud;
5. päev - Kuidas ma teada sain, et beebiootel olen;
6. päev - Kuidas tulevast isa rasedusest teavitasin ja kuidas ta reageeris;
7. päev - Kuidas teavitasime vanemaid, sõpru, sugulasi;
8. päev - Kuidas erineb mu rasedus ettekujutustest;
9. päev - Kas tunnen juba beebiliigutusi;
10. päev - Mitmes trimester mul käsil on ja kuidas ennast tunnen;
11. päev - Kas olen tulevasele beebile juba midagi ostnud;
12. päev - Kuidas end raseduse ajal vormis hoian:
13. päev - Mille järgi mul kõige enam isutab;
14. päev - Millised on kõige suuremad väljakutsed seoses beebiga;
15. päev - Mis soost last me soovisime;
16. päev - Beebi esimene pilt ehk esimene ultraheli pilt;
17. päev - Kõige raskem asi raseduse juures;
18. päev - Pilt minust enne rasedust ja nüüd;
19. päev - Kas ma olen valmis emaks saama;
20. päev - Kas mul on sünnitusplaan;
21. päev - Kuidas ma olen muutunud peale rasedaks jäämist;
22. päev - Kui palju ma kaalus juurde olen võtnud;
23. päev - Kes tuleb minuga koos sünnitustuppa;
24. päev - Kas ma kardan sünnitust;
25. päev - Kes aitab mind kõige enam kui beebi on sündinud;
26.päev - Kuidas me beebi tulekuks valmistume;
27. päev - Kas plaanin toita rinnaga:
28. päev - Kas beebi saab omale ristivanemad:
29. päev - Kas ma arvan, et nutan, kui beebit esimest korda näen;
30. päev - Mida ma ootan kõige enam emaks saamise juures.


Ma tean, et eelnevalt jäi mu challengikatsetus poolikuks. Loodetavasti suudan nüüd selle projekti aga edukalt lõpuni viia :).


Igatahes, rõõm on olla tagasi!

Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar