16. märts 2014

My 30-day Pregnancy Challenge: 9. ja 10 päev - kas tunnen juba beebiliigutusi ja mitmes trimester mul käsil on ning kuidas ennast tunnen.

Tõenäoliselt üks pikema pealkirjaga postitus üldse :).
Otsustasin taaskord kahe päeva postitused kokku panna, vastasel korral jääksid need lihtsalt liiga lühikesed.

Beebiliigutusi hakkasin tundma 17. nädala lõpuks. Ootasin seda tunnet muidugi suure põnevusega ning hetkest kui teadlikult aru sain, et tegu on beebi liigutustega, olin väga õnnelik. Alguses juhtus väga humoorikaid situatsioone seoses ootamatute liigutustega minu sees, oli ju nõnda harjumatu tunne. Näiteks suutsin rahulikus koosolekumeeleolus laua tagant peaaegu võpatusega püsti hüpata või siis vastupidiselt kuskil rahva ees püsti seistes ootamatute hoopide tõttu täiesti kõveraks tõmmata :D.
Nüüd tunnen liigutusi igapäevaselt, sõltuvalt minu päevategevustest - kui rohkem tegutsen, on beebi rahulikum ja kui ise rahulikult olen, läheb kõhus uhke möll lahti. Tore on siis kõhtu jälgida :).

Oma rasedusega olen jõudnud 2. trimestri lõppu. Erinevad leheküljed annavad erinevaid tulemusi, mõne järgi olen juba 3. trimestris, teiste järgi jõuan sinna järgmiseks-ülejärgmiseks nädalaks. Kuidas võtta, eksole :).
Mul on siiralt hea meel, et beebiootusajast juba nii palju möödas on, sest loomulikult ootame väga tema sündi ja see aeg võiks lausa veel kiiremini kätte jõuda :).
Enesetunde koha pealt oli veidi juttu juba eelmises postituses, tunnen ennast muidu igati hästi, aga raske on olla paks ja seetõttu suhteliset abitu. Aeg-ajalt piinavad mind ka toonused, mis on parasjagu ebameeldivad, aga kui need ka kõrvale jätta, siis on rasedus täitsa võimalik üle elada :D.


Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar