7. märts 2014

My 30-day Pregnancy Challenge: 1.päev - pilt minust ja 5 fakti.

Alustan siis kohe ka esimese postitusega sellesse challenge'isse.
Pilti minust näete tegelikult juba siinsamas kõrval, aga lisan siiski ka siia ühe:
Pilt möödunud suvest, meie reisil Bulgaariasse. Juba paar kuud hiljem jäin beebiootele :).

Aga faktidest siis. 
1. Tänase seisuga olen 27-aastane ja ootan oma esimest beebit, kes peaks sündima mai lõpus või juuni alguses. Ühtlasi jääb mu enda sünnipäev samasse perioodi :)
2. Minu suureks kireks on reisimine, olen oma elus parasjagu käinud ja näinud, aga ikka on vähe. Muigan, et meie beebi on käinud samuti juba mitmes riigis (Läti, Belgia, Holland, Saksamaa, Rootsi), siiski küll ainult minu kõhus. Aga olen seda meelt, et pärast tema sündi kaasame teda võimalikult palju oma reisidesse.
3. Armastan kingi-saapaid ning oma garderoobis on mul neid üle saja paari. Enamasti aga, on neid seal lihtsalt tore vaadata, sest ajaga tekivad ikkagi omad lemmikud ja nii ma ainult neid siis kannangi päevast-päeva.
4. Olen suur loomaarmastaja. Meil on kodus kaks suurepärast ja maailma kõige armsamat kassipoissi. Minu pärast võiks neid siin olla lausa lõpmatult palju, sest tassiksin koju võimalusel kõik tänava- ja turvakodukassid. Mu hing jääb alati haigeks kui näen mõnda armastuse või hoolitsuseta jäänud looma ning kipun siis ikka pisaraid valama ja seejärel enda kasse veel rohkem poputama :D. 
5. Oma iseloomult olen küllaltki avatud, aga tohutult kangekaelne tegelane. Lähedastel pole minuga just kõige lihtsam, seega olen väga põnevil missugune saan olema ma lapsevanemana :). Loodetavasti hakkab kõik ikka piisavalt hästi toimima.


Esimene challenge'i postitus saigi valmis ja pilt minust selgem. Järgmiste postitusteni! :)

Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar