30. aprill 2013

Kevad minu meigikotis

Vahepeal on tööl nii kiireks läinud, et jõuan blogile ainult mõelda - tunnen, kuidas tahan siia kirjutama ja suhtlema tulla, aga olen tööpäevadest õhtuks lõpuks ikka nii väsinud, et silmad ei seisa kuidagi lahti.
Täna, teadmisega, et homme on vaba päev, saan kõike vabamalt võtta ning ühtlasi jõuan siia ka ühe postituse valmis meisterdada :)

Kirjutan seekord oma kevadisest meigivalikust ning eelistustest. Nagu varem olen juba maininud, siis olen tohutult rõõmus, et sel kevadel nii palju värve meie ümber on ning seega sisaldab mu meigikott ka väga kirjusid esemeid :).

Alustan meigipõhjakraamist:




1. MUA Makeup Academy Primer - kasutan tähtsamatel väljaminekutel BB kreemi või jumestuskreemi all, toimib hästi :)
2. MUA Makeup Academy BB Foundation toonis Medium - minu esimene BB kreem, hoolimata sellest, et mul seda millegagi väga võrrelda pole olnud, olen oma kreemiga rahul ning seda tõestab ka fakt, et kreem on potsikust kohe-kohe otsa saamas ja plaanin ka uut tellida.
3. MAYBELLINE DREAM CREAMY foundation toonis nr 21 NUDE/BEIGE DORE - oma elus olen üldiselt väga vähe jumestuskreeme kasutanud, kuid selle toote olen täitsa hästi omaks võtnud. Hetkel muidugi arvan, et suveks ja päevitunud nahale jääb see toon heledaks, aga siis ongi põhjust rohkem jumestuskreemidega tutvumiseks :).
4. Rival de Loop Multi Effekt Make-up 5in1 jumestuskreem toonis 02 sunbeige - kuieelnevalt just mainisin, et MAYBELLINE'i jumestuskreem jääb heledaks, siis antud toode tundub kevadesse pigem liiga tume ning jääb tõenäoliselt pruunimat nahka ootama, aga kuna ta on väga hea katvusega toode, siis jätan ta ka praegu meigikotti oma hetki ootama :)
5. L'ORÉAL LUMI MAGIQUE korrektor toonis 1 Light - järgmine toode, mis mul kohe-kohe otsa saab, aga arvan, et seda toodet enam minu meigikotti ei satu. Loomulikult ei ole sel midagi viga ja kasutan meeleldi, aga siiski ootasin erinevate arvustuste põhjal midagi enamat.
6. Rival de Loop Nude Powder Matt toonis 01 Brilliance Porcelain - ma ei ole veel väga palju seda toodet katsetada saanud, aga seni on suutnud ta kõik vajalikud kohad minule piisavas koguses ja piisavalt hästi puudriga ära katta :)


Silmad:



1. H&M SMOKY EYES - head lugejad, seda ütlen ma küll, et H&M kosmeetikat proovida ei tasu ning, et olen ise mitu korda samasse ämbrisse astunud, lootes, et äkki on iga jägmine kord asjalood paremad :D - kuigi antud paleti kulmuvärve pruunis ja beezis toonis annab isegi kasutada ja need töötavad nii nagu peaks - aga need on ainsad asjad, mis kogu H&M meigitoodete juures ilmselt toimivad :D
2. LUMENE Blueberry Eyebrow Shaping Wax - tõeliselt hea kulmutoode!
3. Sleek MakeUp showsptoppers 848 LIMITED EDITION - mõnusate värvidega komplekt, millest alati midagi ilusat kokku teha. Paleti toonideks on võetud Sleeki erinevate palettide "parimad palad" ning need siis ühte karpi kokku pandud :)
4.MAYBELLINE COLOR TATTOO kreemjas lauvärv - kahjuks ei tea ma täpselt oma valge/pärlmutter toonis oleva lauvärvi nimetust. Naudin seda toodet väga, kasutan põhjana/higligherina silmameiki tegema hakates ja sellel on tõeliselt vinge kuma ja sära!
5. MAYBELLINE Eyestudio lasting drama Gel Eyeliner toonis 01 Black - tugev ja püsiv must värv ning mõnus pintsel.
6. MAYBELLINE the ROCKET VOLUM' EXPRESS ripsemtušš toonis Blackest Black - suurepärane toode ning absoluutselt hea hinna ja kvaliteedi suhe :)
7. MIYO GLAM eyes lainer toonis 04 - sädelev sinine lainer, mis sobib just parasjagu ideaalselt minu kappi tekkivate siniste riietusesemetega :)
8. p2 perfect look! waterproof kajal silmapliiats 150 - mündikarva roheline sobib sellesse kevadesse valatult!


Huultele:



1. MADINA Voluptuous Lipstick toonis 125 Floralia - minu must-have roosa huulepulk nr 1
2. MUA Makeup Academy Lipstick toonis 12 - sädelevam roosa ehk must-have roosa nr 2
3. MAYBELLINE COLORSENSATIONAL POPSTICKS toonis 20 Tropical Pink - mõnus vaarikalõhnaline värv läige
4. RIMMEL Moisture Renew Lipstick toonis 620 Coral Queen - suurepärane oranžimat karva huulevärv, mis päevitunud nahal üliilus välja näeb :)
5. CATRICE Ultimate Shine Lipstick toonis 220 Mrs Brightside - minu must-have roosa huulepulk nr 3 :D
6. Dermoshop Dermosil huuleläige toonis Classic Rose - mõnusa konsistensiga huuleläige, mis sobib iga huulevärvi peale läiget andma :)



Lisaks näitan teile kahte paletti, mida praegusel ajal rohkem kasutan:

1) MUA Makeup Academy The Artiste Collection - hea kaaslane kõikidel väljasõitudel, komplektis on olemas lisaks lauvärvidele ka kaks põsepuna (mida igapäevaselt kasutan), päikesepuuder ja highlight-puuder, vajadusel saab ka põsepunasid lauvärvidena kasutada ja tulemus jääb väga mahe. Poetan komplekti iga kord kotti ning olen sellega igati rahul!



2) Sephora Blockbuster Makeup Palette - tõin selle endaga sügisel Pariisist kaasa ja võiks öelda, et sealt minu tõsisem ja sügavam huvi ilumaailma juurde alguse saigi :). Paletis on nii palju ägedaid lauvärve ja ilusaid huuleläikeid, lisaks põsepunad, lainerid jne. Tõeline unistus! :) Pean ka muidugi mainima, et see mu igapäevasesse kosmeetikakotti kahjuks ei mahu ja toimetan sellega enamasti ainult kodus :( :D.




No nüüd sai taas üks igavesti pikk postitus! Kell on jälle nii kaugele jõudnud, et päev hakkab otsa saama ja uni võimust võtma.

Soovin teile kõigile ilusat homset kevadpüha!

Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar