20. mai 2013

Day 2 — Your favorite bag that you own

Selja taga on üli-ülipikk päev täis palju liikumist küll autode, busside, lennukite ja praamiga. Aga kohal ma olen. Juba seitsmendat korda ühes oma lemmikriigis - Türgis. Viibin umbes 150 km kaugusel Istanbulist.

Et tänase päeva teema on mu lemmikkoti kohta, siis pean kohe ära ütlema, et konkreetset lemmikut mul ei olegi ning kõik sõltub tujudest, tegevustest jne. Nii et, missugune kott oleks veel parem tänast päeva iseloomustama kui mitte mu äge, suur ja igati mahukas roosa kohver.

  

Leidsin selle kohvri paar aastat tagasi TK Maxxi poest Poolast ja see oli armastus esimesest silmapilgust. Nüüdseks on ta minuga juba palju mööda reise käinud ja ilmutab kergeid väsimuse märke, aga ma ei kavatse temast veel loobuda. Pildile jäi ka käekott, mille haarasin kaasa samuti selle pärast, et sinna mahub palju asju ja reisidel on mul sageli liiiiga palju asju tarvis.

Ja tänase päeva lõpetuseks ka veel üks pilt tänasest lõunast. Armastan väga siinset teekultuuri! :)



Lasen nüüd lõpuks endal pärast maratonpäeva unele jääda, et homsele kuumale ja lõbusale päevale värskena vastu minna.


Cheers!

3 kommentaari:

  1. Kui ma kuulen/loen Türgi siis ma mõtlen kohe vägivalla peale mitte ilusate kuurortite peale :/ Ma ei tea kas ma kunagi nii julgeks saan et sinna minna :D Aga kohver on tõesti äge! ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hihii, kusjuures, ma olen ainult ühe korra neist seitsmest Türgi kuurortis käinud, ülejäänud korrad on olnud igal pool mujal Türgis ning pean tunnistama, et ka minul olid teatud eelarvamused selle riigi kohta, aga see muutus täiesti ja naudin siin olemist alati väga, vahet pole kas siis üksi või mitmekesi :).
      Ja näiteks Istanbul on küll selline linn, midaüks oma elus kogeda võiks, lihtsalt võrratu!

      Nii, et kui plaanid minna kunagi, kutsu mind ka kaasa :)

      Kustuta
    2. Vau seitse korda on ikka päris palju! Sinuga oleks kindlasti palju kindlam tunne minna :)

      Kustuta