24. mai 2013

Day 4 — Your favorite foundation & Day 5 — An outfit that is totally you

Heihoo. Kell on pool 3 öösel ja ma alustan seda postitust. Aeg siin Türgis lendab ning ma ei jõua järge pidada. Tänaseks on käes juba reede, kuid pidasin eilset kolmapäevaks ehk, et ajataju on päevaga maas :).

Seega võtan täna kohe kahe päeva postitused korraga ette, aga sellest polegi midagi hullu, sest 4. päeva ehk mu lemmikjumestuskreemi kohta ei oskagi ma midagi erilist kosta kuna ma tõesti ei ole suur jumestuskreemide kasutaja. Hetkel kasutan harva MAYBELLINE DREAM CREAMY foundationit toonis nr 21 NUDE/BEIGE DORE ning igapäevaselt hoopis MUA BB-kreemi, toonis Medium. Ja siin Türgis tõden, et ei taha üldse mingit foundationit kasutada, sest suure tõenäosusega sulataks praegune kuumus selle momentaalselt üles :D.
Aga siin kutsungi teid, head lugejad, jagama oma häid kogemusi ja soovitama erinevaid jumestuskreeme, et saaksin endale ka ühe tõeliselt hea variandi soetada.Või siis kaks :).



Oma outfiti kohta saan rääkida seda, et väga mugavalt tunnen ennast teksades ja mõnes lohvakamas särgis/pluusis/sviitris. Mulle muidugi meeldib kanda kleite ja seelikuid ja üleüldse märksa naiselikumaid asju, aga mitte Eestis, sest sealne kliima ei soosi kuidagi sellist riidevalikut. Küll, aga, naudin kleidikeste kandmist Türgis.
Teksad on minu igapäevavalikus kohal number üks ning alati annab nende juurde midagi kombineerida ja sobitada. Ning olgugi, et mul on kümneid paare kontsadega jalanõusid, kannan ma neid paratamatult harva ning eelistan neile ükskõik-milliseid madalaid jalanõusid ja seda suurt mugavust.
Leidsin ka ühe pildi, kus tunnen end väga mugavalt, kahjuks on pilt kaugelt tehtud ja väga hästi ei pruugi näha, aga saate vähemalt aimu, missugune olen ma totally endana.


Pilt on tehtud möödunud sügisel Pariisis ja see komplekt oli väga minulik - madalad saapad, teksad, lai pluus ja väike kotike, tõenäaoliselt võiksin ma nii iga päev ja igal pool käia :)


Minu reisi on veel mõned päevad jäänud ning võtan kõik, mis võtta annab ehk lähen kohe tuttu :D. Loodetavasti olen varsti siin tagasi!



Cheers!

2 kommentaari:

  1. Ootan juba pilte sinu Türgis käimisest! ;) Kuidas hinnad muidu on seal - meik ja riided?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jõuan tagasi koju kolmapäevaks, küllap siis pärast seda hakkab ka rohkem reisijuttu tulema :).

      Riideid on siin võimalik igas hinnaklassis leida, kuid meik on pigem kallim kui Eestis. Kohalikke brände ma veel silmanud ei ole, kahjuks. Üleüldse on olnud vähe aega poodides käia, aga proovin selle vea parandada siis, kui tagasi Istanbuli jõuan :)

      Kustuta