19. mai 2013

DAY 1 - You with makeup on

Nonii, siit tuleb challenge'i esimene postitus. Tänaseks teemaks nagu pealkirjast juba lugeda võis, saab olema pilt minust, meigitult.

Olen aastaid olnud tegelikult ainult ripsmetušši-huuleläike tüdruk ning pole viitsinud tegeleda põhjalikuma meik-up'iga, kuid viimasel aastal olen püüdnud veidi rohkem pühenduda ja ennast hellitada erinevate põnevate toodetega. Ühtlasi olen püüdnud katsetada erinevaid võimalusi ja arendada enda kunstimeelt :).

Täna postitan siia pildi, mille tegin juba paar nädalat tagasi. Tol pilditegemise päeval tuli mul lihtsalt järjekordne tuju katsetada ning ütlen kohe ära, et seni teengi nii julgeid katsetusi ainult kodus, väljaminekuks proovin esialgu ikka jääda tagasihoidlikumaks :D.



Nüüd asun aga asju pakkima, mis ei ole üldse mu lemmiktegevus, sest valik kaasavõetavatest asjadest on ju alati niiiii paganama raske! Homme õhtul, kui jõuan, püüan kirjutada teile juba kohast, kuhu lähen seitsmendat korda, ootan niiiväga! :)


Cheers!

1 kommentaar: