4. aprill 2013

Italia trucco*

 Kaks nädalat tagasi käisin kevadet Itaaliast otsimas, lisaks kevadele leidsin ka paar põnevat kohalikku make-up'i brändi. KIKO ja MADINA on mõlemad Milano brändid ning tahtsin kindlasti midagi nende valikust katsetada.
KIKO poest, Bergamo lennujaamas, tulin välja ripsmetušši ja huulepulgaga, kuigi inglise keelt mitteoskav müüja püüdis mulle ilmselt kogu poodi maha müüa :).
MADINA poes, mille üks kahest müüjast oli ülimukitud transvestiit, tundusid toodete pakendid nii vastupandamatult nunnud, et oleks ise tahtnud tervet poodi kaasa tuua ent lõpuks piirdusin vaid ühe huulepulgaga.



Nüüd, pärast mõningat katsetamist jagangi teiega oma arvamust neist toodetest.

1. KIKO Luxurious Lashes Maxi Brush Mascara
Olin tegelikult vahetult enne Itaaliasse minekut ostnud "kõigi lemmiku" Maybelline'i Rocketi ja olin oma valikuga ülirahul, ent siiski nähes KIKO poes nii suurt sortimenti ripsmetuššide osas ja avastades ühtlasi, et kõigile neile oli ka korralik soodukas, tahtsin ikkagi ühe osta.

Valisin omastarust kõige uhkema ja luksuslikuma, pealegi selle tušši maxi brush on ikka tõesti megasuur :).
Pärast katsetamist arvan, et toode on tegelikult suhteliselt keskpärane, mingisugust vau-effekti ei tekkinud. Oma töö teeb ta igatahes ära, aga õigest volüümist, mida toote puhul lubatakse hakkab aimu saama alles siis, kui oled  mitu kihti toodet ripsmetele kandnud.

Tušši juures positiivne on aga see, et nagu toote kirjelduses lubatud, jätab ta ripsmed peale värvimist tõepoolest pehmeks, muude tuššidega on nad mul muidu üldiselt sellised kõvad jurakad :).

Negatiivsete külgedena märgiksin ära, et toodet peab kandma peale mitu kihti, et ripsmed volüümikad oleksid ning mind häiris ka pisut tugev spetsiifiline lõhn.

Lisan siia ka ühe pildi, millel saate ise tulemust näha, hiljem mõtlesin, et oleksin ju võinud teise silma ripsmed lihtsalt värvimata jätta, aga sedakorda siis nii.


Hind umbes 4€.


2. KIKO Ultra Glossy Stylo SPF15

Minu toon - 816 Pearly Hot Pink (pildil ülemine värv)

Kuna ma viimasel ajal olen olnud suur huulepulkade fänn, siis otsisin endale kevadeks erkroosat tooni. KIKO poest ma selle leidsingi.
Antud juhul on siis tegu 2in1 tootega - huulepulk + läige.

Värv on tegelikult üsna läbikumav, mis on tore, sest siis saan kihtidega muuta värvi tugevust. Toode on hea katvusega ja kreemjas, mis muidugi tähendab seda, et väga kaua ta peal ei püsi. Lisaboonuseks on veel SPF 15, mis peaks siis mu päikesetundlike huuli kaitsema :).

Aga mis mulle ei meeldi, on see, et värvil on sees sädeluse tükid, mis jätavad enesetunde nagu huuled oleks katki ja nahk lahti.

Kokkuvõtteks on see täitsa okei ja tore toode ning mulle väga meeldib selle mattmust ümbris, mis seesoleva 
roosa tooniga vinge välja näeb.

Pildilt näete, kuidas paar kihti huulepulka mu viltustel huultel välja näeb :D


Hind umbes 5€.

3. MADINA Voluptous Lipstick



Minu toon - 125 Floralia (Pildil ülemine värv)

MADINA poes jäid mulle esimesena silma toodete üli-ülinunnud triibulised-täpilised pakendid. Ja minu huulepulga täpiline pakend lausa nõudis karjuvalt enda kaasa viimist :). Nii saigi minu omaks veel üks roosa huulepulk.

Selle toote puhul meeldib mulle kõik, huulevärv on pigem matt ja mitte nii väga kreemine. Püsivus on ka seega täiesti arvestatav. Ning sellest värvist olen ma täielikult vaimustuses!

Minu algajalik udune pilt värvist huultel.


Hind umbes 8 eurot.



Kokkuvõtvalt saan öelda, et nende toodete järgi võiks itaalia kosmeetikat ju täitsa osta ja kasutada küll. Hinnaklassi järgi võiks liigitada need soodsamasse kategooriasse ja selle raha eest, teevad nad oma tööd igati okeilt.

Nüüd tuli siis üks igavesti pikk postitus kohe algusesse, aga tahtsin kõik need tooted ühe korraga ära kirjeldada. Vabandan veel oma fotode algelisuse pärast, aga kavatsengi töö käigus õppida :).


Cheers!

*Italia trucco - itaalia make-up (itaalia k.)

4 kommentaari:

  1. Olen ka ise Kiko tooteid kasutanud, eelkõige küünelakke ja ka põsepuna. Mulle need tooted meeldivad ja hinnad on ka väga normaalsed:)

    VastaKustuta
  2. Tahaksin ka veel nii mõndagi nende valikust katsetada, kodulehelt vaatan, et hetkel saab tellida ainult üksikutesse riikidesse. Variant on küll nendes riikides elavate tuttavate kaudu tellida, aga loodan ikka ise jälle nende kauplustesse sattuda :)

    VastaKustuta
  3. Tsau ma elan Itaalias umbes 8 aastat ja KIKO on üks mu lemmikbrände üleüldse mitte ainult Itaalia oma - head hinnad ja enamus ajas ka hea kvaliteet. Oma blogis räägin tihti nende toodetest (https://mammulikes.wordpress.com/) Neid samuseid Ultra Glossysid on mul 5 tükki ja nad on suveks suurepärased :) KIKO ripsmetuššidest pole seda kunagi proovinud, sest esimesest korrast peale sai mu lem,mikuks nende Ultra Tech mascara mida ma juba 3ndat korda uuesti ostsin :)

    VastaKustuta
  4. Oo kui äge! Tutvun Su blogiga kindlasti lähemalt! :)

    VastaKustuta