22. aprill 2013

Minu Saksamaa

Nagu juba eelnevast postitusest võis välja lugeda, siis sedakorda kirjutan ja näitan pilte oma reisist Saksamaale.
Minu kolmas reis Saksamaale oli peamiselt tööga seotud, aga sai ka puhata ning palju näha.

Käisime Lübeckis, Plönis, Hamburgis ja Kielis ning mitmetes väiksemates kohtades. Mulle nii meeldivad sealsed väikesed külad - need majakesed ja aiad on väga muinasjutulised ja nunnud! Ja tegelikult ka need suuremad linnad, kus viibisime, tundusid sümpaatsed - mõnusad ja rahulikud.

Kohapeal elasin ja ööbisin oma "saksa ema" juures, viibisin tema kodus ka esimesel korral Saksamaal käies. Võrratu koht, nii minu "saksa ema" kui ka tema kodu poolest, mis tundub mulle täiesti pingutamata täiuslik.

Minu imenunnu tuba "saksa-kodus" :)







Päev Lübeckis ei saanud ju mööduda martsipanita... :)
Niedereggeri martsipanitort ja martsipanicappuccino



Käisime väga paljudes ilusates kohtades kevadet nautimas ja vaatamisväärsustega tuvumas -







Hamburgi päeval oli ilm sedavõrd ilus, et kevad tundus juba läbi olevat ning selle asemel suvine päike kõrvetamas. Olemine oli tõesti fantastiline, varjus näitas temperatuuri 24 kraadi ja kui me lõunapausiks ühes välikohvikus peatusime, mõtlesin ma külma saksa õlut nautides, et sinna ma vist jäängi :)



Oma õhtupoolikud veetsime koos toredate saksa kolleegidega nende kodudes ning loomulikult ei saa mainimata jätta, et sellega kaasnes ohjeldamatult söömist, arvestasin juba minnes sellega, et küllap tulen tagasi koju hulga raskemana. Kodus kaalunumbreid vaadates asi nii hull aga ei tundunudki ja ainus, mis tulles kordades raskem oli kui minnes, oli mu kohver. Kraami, mis ma sealt endaga ühes tõin, näete aga järgmises postituses :)

Ahjaa, tagasiteel peatusime ka  paariks tunniks Stockholmis, plaanisn käia veel mõned huvitavamad poed läbi, kuid väsimus võttis võimust ja suurem ostuhullus oli juba Saksamaa poodidesse maha jäänud :).
Kurb :( :D.

Cheers!

1 kommentaar:

  1. Ma olen Saksamaal kahjuks vähe peatunud, aga alati on seal väga meeldiv olla. Ja sinu "saksa kodu" on väga armas, lihtne aga kaunis :)

    VastaKustuta