7. aprill 2013

Minu Läti

Et kõike ausalt ja algusest peale ära rääkida, pean kohe ütlema, et Läti on üks minu favoriitriike ja olnud seda esimesest korrast peale, kui ma seal käisin (aastast 2001 ilmselt). Küllap tunnete imestust, et miks küll, aga siiski on meeldimiseks mitmeid põhjuseid - loodus, keel, ilusad poisid... :D, aga peamiseks põhjuseks on BrainStorm (Prata Vetra), mis on minu vaieldamatu kauaaegne lemmikbänd .

Kuna meie sõber võitis mõnda aega tagasi GoBus'ilt bussitripi 3 päevaks vabalt valitud sihtkohta, siis saigi plaani võetud Läti Jurmala-Riia reis ning kuupäevadeks 5.-7. aprill.

Igatahes ootasin seda trippi väga, sest see tundus tulevat mõnus kooliekskursioonilaadne-nostalgiline ettevõtmine. Seda see kindlasti ka oli ja nautisin väga, et töökeskonnast välja ja meeleolukat reisi ja seltskonda kohustusteta nautida sain.

Muidugi, päev enne minekut, jõudis meediasse uudis, et Brainstorm annab just 5. aprillil Tallinnas kontserdi, siis olin küll mõnda aega väga pahur, et nüüd selline nõme kokkusattumus, aga lohutan end sellega, et ega see viimane kontsert olnud.

Aga kokkuvõtteks oli reis väga vahva, esimese päeva esimese poole sõitsime lihtsalt maha, teise poole päevast veetsime Jurmala veepargis, järgmise päeva said kõik ise meelepäraselt veeta - minu kallis Ahti ja mina tegime sellest Riia päeva - jalutasime linnas, käisime restoranis ja poodides ning tänane päev möödus üldiselt koju sõites.

Allpool on ka mõned pildid meie nädalavahetusest.

Oma oste näitan järgmises postituses, aga vihjeks võiks välja tuua märksõnad: minu esimesed ja never say never :D.





Minu lõunasöök Riia restoranis Salve, koht pakub traditsioonilisi Läti roogi.

Domina ostukeskuse COSTA Coffe kohvikus, Ahti poseerib meie "väikeste" kohvide taustal


Minu käes olevas kotis on asjad, mida võite juba kotil oleva nime järgi ära arvata..
The Shoes Store on vaieldamatult vingeimat jalanõuvalikut pakkuv pood, mida seni näinud olen.

Jurmala




Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar