9. aprill 2013

UUS KRAAM - minu garderoobis

Nagu lubatud, siis Läti postitusele järgneb uue kraami tutvustus.

Ma polnud üle tüki aja Riiga poodidesse jõudnud, nii et olin väga rõõmus kui sain jälle neisse poodidesse, mida meil siin Eestis leida ei õnnestu.

Kaasa tõin endaga nii mõnedki ägedad asjad, mida kannatamatult kevadel ja suvel kanda plaanin :).
Siin ka teile väike ülevaade uuest kraamist:


Ja nüüd kõigest lähemalt:

Kui Jeffrey Campbell Lita platvormsaabastega välja tuli, võrdlesin neid enda peas Crocsidega (sorry :D). Olin veendunud, et teised võivad selles stiilis jalanõusid ju kanda, aga minu jalas ei näe neid kunagi, never-ever.
Aga nagu ikka, never say never, ja nüüd on nad mu garderoobis olemas ning olen nendega igati rahul. Tegelikult juba umbes viimane kuu aega otsisin netist häid pakkumisi neile ja mõtlesin, et võiks ju siiski proovida, ent midagi eriliselt head silma ei jäänud.
Ja nüüd, kui Riias Galleria keskuses asuvas H&M-is neid nägin ja aru sain, et need on ainuke alles jäänud paar, täiesti juhuslikult minu suuruses, siis mul ei jäänudki muud üle kui need endale saada.
Lisaks pean tõdema, et kui ma kunagi tõesti ei suutnud kuidagi uskuda, et Lita'd (ka dupe'id) võivad kuidagi üldse mugavad olla, siis täna kandsin neid terve päev ja hetkekski ei tekkinud tahtmist jalanõusid nurka visata ning kasvõi sokkes edasi omi asju ajada :).

Alumisel pildil näete lisaks saabastele ka prille, need leidsin Domina shoppingcentre'i Centro poest, otsisin just pruune aviator-prille ja leidsin sealt need väga soodsa hinnaga, millele lisandus -30% soodustust, seega õnnestus mul need vinged prillid endale saada umbes 3€ eest :).




Centrost leidsin endale ka ühe nunnu punase lakk-koti. Seni ei olnud mul ka ühtegi clutch-stiilis kotikest. Nüüd ootan rohkelt kutseid kokteilipidudele, et saaksin seda kasutada :).


Ka H&M-st ei piirdunud ma sedakorda ainult saabastega ning tõin endaga püks-retuusid, pintsaku ja pluusi, mida samuti arvasin ennast kunagi mitte selga panevat. Õigemini ei ole mulle meeldinud mitte ükski pealuu-teemaline pilt/print ühelgi asjal. Aga olin sunnitud oma sõnu absoluutselt sellest hetkest sööma, kui seda pluusi nägin.
See pealuupilt oli lausa nunnu ja helesinine pluusivärv igati köitev.
Püksid ja pintsaku valisin seepärast, et igatsesin endale mõnda korrektset komplekti ja elektrisinine värv pidavat blondidele hästi sobima :).





Ja siis tõin endaga kaasa veel ühe ägeda karbi, mille sisust olen meeletus vaimustuses. Sisu ise, aga, jagan teiega juba järgmisel korral ;)



Homsest aga sõidan Saksamaale ja naasen järgmisel neljapäeval, mis tähendab, et uusi postitusi ei pruugi vahepeal tulla.

Lõpetuseks üks vahva pilt minu härradest, kes tavaliselt kuidagi nii sõbralikult poseerida ei taha :).





Cheers!

2 kommentaari:

  1. Nii palju ägedaid asju leidsid tee sinu garderoobi. Saapad on mõnusad ja tahan endale ka selles stiilis saapaid muretseda nii pea kui saab. Kiisuhärrad on ka muhedad ja armsad, mul endal on 4 kassi :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Saapad on tõesti mugavad ja olen rahul, et otsustasin siiski neid proovida :).
      Tervitused itaalia kiisudele! :)

      Kustuta