13. mai 2013

UUS KRAAM

Sättisin-settisin vahepeal veidi oma blogikujundust ja olen lahendusega nüüd märksa rohkem rahul. Loodan, et ka teile meeldib!

Tahtsin täna teiega jagada oma kiire shopingu tulemust, sain aega Rakveresse põigata ja pooleteise tunni jooksul jõudsin ka üht-teist poodidest ära tuua :)


Suure kassifännina leidsin NEW YORKERIST ülivinge pildiga t-särgi. Särk ise on veidi laiema lõikega ning plaanin seda ilmselt endale meelepärasemaks teha kraed laiemaks ja varrukad üldse maha lõigates ehk loodetavasti on tulemuseks üks let loose-lõikeline maika :). 
Hind 4,95€

Siniste raamidega päikeseprillid leidsin Seppälä allahindluskarbist (sorry, Anu Saagim :)). Näitasin neid ka emale, mispeale ta küsis suure imestusega, et kas mul siis polnudki päikeseprille enne - tuleb tunnistada, et selliseid tõesti ei olnud :D.
Hind 4€

Uue GARNIER FRUCTIS'e Goodbye Damage Deep repair mask'i leidsin soodushinnaga RIMIST. Teismelisena kasutasin palju FRUCTISE tooteid, nüüd pole ma seda teinud ilmselt juba 7-8 aastat või rohkemgi. Olen neid tooteid oma juuste jaoks lihtsalt liiga nõrgaks (loe: viletsaks) pidanud, aga olles nüüd erinevatest blogidest lugenud, et uus Goodbye Damage sari tundub täitsa toimivat, siis põnevusest tahan ära proovida. Ainult maski ostsin selle pärast, et shampoone-palsameid mul parasjagu jagub ja lisaks oleksin õnnetu, kui pidanuksin kogu sarja ostma ning siis kõiges pettuma. Kindlasti räägin ka teile, kuidas toode mõjub.
Hind oli umbes 3,70€


GARNIERilt ostsin ka veel Maksimarketist AMBRE SOLAIRE sarja uue Golden Protect päikesekaitsekreemi või õigemini päikesekaitsepiima monoi õli  ja kaunistava kuldpärli säraga. SPF 20
Kui GARNIERi juuksetooted pole olnud just minu cup of tea, siis nende päikesekreemid meeldivad mulle väga. 
Päikesekreemi ostsin reisilemineku pärast. Eestis pole ma tahtnud nii kanget kaitsekreemi kasutada ja õigemini käskis Ahti mul uue kreemi osta, sest ta lihtsalt konkreetselt pööritas oma silmi mu tavapäraste SPF4 ja SPF6 kreemide peale :D.
Toode lubab siis ka, nagu nimest juba aru võib saada, päevitusele anda kerget kuldset sära. Saan teada, kuidas uus päikesekaitsepiim töötab juba nädala pärast - ootan nii väga ja ikka jagan siis ka teiega oma arvamust.
Hind umbes 9€


Ja lõpuks ostsin Selverist veel 2 wild&MILD Matte küünelakki. Mul ei olnud seni ühtegi matti lakki ning seega taas midagi sellist, mis ilmtingimata katsetamist vajas. Minu toonid on must - 24 City of Darks ja heleroosa nude toon, mille koodikleeps on kahjuks kuhugi kadunud. Aga, et ma just selle heleroosa järgi juba proovisin, võin öelda, et jääb küüntele rohkem selline peach-nude variant. Tooniga olen igatahes rahul, katvusega niivõrd mitte - matt lakk nõuab ilmselt rohkem harjutamist, et igasugu triibud näha ei jääks. Püsivust ma ka hetkel veel kommenteerida ei oska.
Hind 1,05€ tükk



Nüüd, aga suundungi uut maski katsetama ning pärast proovin ka särgi meelepäraseks kujundada!
Ilusat esmaspäeva õhtut!


Cheers! 

2 kommentaari:

  1. Ootan huviga arvustusi, eriti Garnier'i juuksemaski oma. :)

    http://blogbyjohannaj.blogspot.com/

    VastaKustuta
  2. Sellest Garnieri sarjast räägitakse väga hästi. Kõige paremini on olen kuulnud seerumist (vaata siin enne ja pärast http://costany.blogspot.it/2013/05/katse-ja-tulemused-garnier-fructis.html) Kindlasti ootan päiksekreemi arvustust :)

    VastaKustuta