29. mai 2013

Sünnipäevatüdruk

Ma olen tagasi! :)
Kõige pealt pean siiralt vabandama, et viimasest postitusest on palju aega möödas ja et challenge on pooleli jäänud.
Türgis läks aeg nii kiirelt ja ei jõudnud pühendunult blogiga tegeleda, igatahes olen nüüd tagasi ja jätkan sealt, kus pooleli jäin. Juba homsest hakkab jälle iga päev challengi-postitusi tulema.

Aga täna olen sünnipäevatüdruk! Jõudsin täpselt sünnipäevaks koju ning esimesed õnnitlused võtsin vastu juba lennujaamas, aga kogu reisiväsimus pole lasknud mul tänast päeva täiel rinnal nautida ning erilist pidupäeva meeleolu ei olegi tekkinud. Siiski vaatamata kõigele, on tänane päev erilisem kui teised. Kõik armsad õnnitlused, palju kallistusi, toredad kingitused ja muu on selle päeva parasjagu meeleolukaks teinud.


Alustasin tähistamist juba eile Istanbulis, lennujaamas tegin endale väikese kingituse :)



Ahti tuli mulle öösel vastu ning tõi armsa kimbu meelespäid, mida ta ise vahetult enne metsas korjamas oli käinud. Kui koju jõudsin, märkasin kohe teki all nunnut karpi - olin juba mõnda aega piilunud TED BAKER'i Sweet Feet flip flope ja soovisin neid niiväga endale, aga pidasin hinda siiski liiga kalliks. Leidsin eile Istanbulist ühed märksa soodsamad variandid ning mõtlesin, et ostan kohe kaks paari - õele ja endale, ent tulin siiski ära ainult ühe paariga õele ja õigesti tegin, sest Ahti teab, kuidas mind üllatada ja hellitada :).




Pärast tööd, koju jõudes, heitsin kohe pikali ja niipea kui silmad kinni sain, helises uksekell. Armas sõber Siim tuli kohale imenunnu lillekimbuga :).



Ja selline oli siis väsinud sünnipäevatüdruk täna :)




Minu tähtis päev on möödunud suure väsimuse tähe all, aga on sellegipoolest olnud tõeliselt armas! 
Aitäh kõigile kallitele ilusate hetkede eest!

Järgmiste kohtumisteni!

Cheers!
 
 

2 kommentaari:

  1. Palju õnne sünnipäevaks tagant järgi!!! Ise olen juunikuu kaksik :)

    VastaKustuta