4. mai 2013

NOTD / Veel rohkem kevadet

Käisin eile silmaarstil ja ühe tõsisema uuringu tarbeks oli vaja kanüül mulle panna. Aga, et mu veenid pidavat väga tagasihoidlikud olema ning ei anna ennast hästi kätte, siis on mu parem käsi nüüdseks täitsa läbi torgitud ja veidi paistes ning valus ka.
Seega on parem käsi veel suhteliselt kole vaadata, aga otsustasin olukorda veidi rõõmsamaks muuta ning värvisin täna hommikul oma küüned päikeselisemaks ja lillelisemaks :).

Kasutasin lakke:
* Golden Rose FASHION COLOR toonis nr 53
* SINFUL COLORS toonis Courtney Orange
* Depend Quick&Shine Top Coat pealislakk





Muideks, esimesel pildil on mul käes mu lemmik kätekreem - LCN my care Pithaya & Passionfruit Hand & Nail Balm 2 in 1 - sellel on üle mõistuse hea lõhn ning ta muudab käed nii mõnusalt pehmeks.




* Samal ajal kui blogipostitust oma küüntest tegin, nõudis Ahti tähelepanu ning seda saamata, teatas, et olen "küünelakipede". Milline huvitav sõna :D! Ta ikka ei jaga üldse minu vaimustust :D.
Aga ta on ikka nunnu ka, üllatas mind eile maasikakastiga - mmmmhhhmmmm :).




Cheers!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar