8. juuni 2013

Day 7 — Your Favorite item of clothing

Haha, viivitustega küll, aga olen taas tagasi. Seekord jagamas postitust minu lemmikriideeseme kohta.
Minu garderoobis on selline lugu, et lemmikesemed vahetuvad tihti ja sageli on nii, et mis ühel päeval väga vinge seljas välja näeb ja milles end suurepäraselt tunnen, ei pruugi seda mitte olla järgmisel päeval. Arvan, et selline igavene probleem on paljudele naissoost isikutele tuttav teema :).

Toon aga siiski täna välja ühe eseme, mis möödunud aasta sügisest mu vaieldamatu lemmik on olnud ning mida olen ikka ja jälle päevast päeva oma outfittidesse sobitada püüdnud. Nimelt on tegu vintage Emporio Armani beeži värvi jakiga. Leidsin selle ühest Pariisi kaltsukast ja jaki eest välja käidud raha on ilmselgelt parim 8 eurot, mis ma kunagi olen kulutanud :). 

Ja siia siis ka pilt jakist,: 




Ja veel üks pilt minust lemmikjakiga - poolteist nädalat tagasi õhtuses Istanbulis Istiklal street'il ehk põhilisel shopingutänaval, mille ühes otsas muuseas paiknebki Taksimi väljak, kus just praegu kuulduste järgi erinevad mässud toimuvad. 





Cheers!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar