22. mai 2013

Day 3 — Your hairstyle

Minu soeng. Huvitav teema. Või tegelikult igav :D.

Ma olen oma juukseid elus väga vähe värvinud ja üsna vähe ka erinevaid soenguid katsetnud. Õigemini mäletan, et esimeses klassis lasid vanemad mulle pähe lõigata millegi pärast kohutava soengu ning mu ilusad pikad juuksed lõigati toona lihtsalt maha. Pärast seda ei olegi mul olnud tahtmist väga soengutega katsetada.
Teismelisena lasin enda juuksed küll korralikult sini-puna-lillaks värvida, aga sellega said mu suuremad värvikatsed samuti lõpu. Hiljem olen lihtsalt tooni-kahe võrra heledamat  värvi kasutanud või juuksuritel triipe teha lasknud.
Aga siit nüüd täna ka üks pilt, kus näete mu praeguseid juukseid. Need vajavad hädasti otstest piiramist, aga ma ei ole lihtsalt kuidagi juuksurisse jõudnud.




Täna on samuti palju tehtud ja jõutud, rõõm uutest tutvustest, vanade sõpradega taaskohtumisest ja ülikuumast ning päikeselisest ilmast on suur! Ja nii veel nädal aega :)


Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar