20. märts 2014

My 30-day Pregnancy Challenge: 12. ja 13. päev - kuidas end raseduse ajal vormis hoian ja mille järgi mul kõige enam isutab.

Taaskord pidasin mõistlikuks ühendada need kaks teemat.

Midagi erilist või väga märkimisväärset ma vormishoidmiseks ei tee. Ei teagi, kas tunda end seepärast kehvasti või mis. Olen rasedusega nüüd kolmanda trimestri alguseks juurde kogunud 6 kilo, arvan, et see on täiesti normaalne kogus ja loodan siiralt, et veelgi lisanduvad kilod jäävad igati mõistlikuse piiridesse.
Seni on mind piisavalt heas vormis ja liikumises hoidnud mu aktiivne töö - suur maja, kus päeva jooksul palju ringi asjatatud saab.
Olen ka suur veesõber ja olen mõnel korral jõudnud ujuma või niisama vette liigutama. Kui üle tüki aja nüüd veebruaris vette jõudsin, oli algul ikka suur ehmatus - kõht tahtis põhja tõmmata ja esimeste ujumisliigutuste tegemine tundus ikka väga raske, kõhulihaseid ei olnud ju abiks :D. Igatahes on vees viibimine väga mõnus ja hea on seal ennast kergena tunda :D.
Põhiline vormishoid tuleb aga kindlasti ka toitumise arvelt, püüan seda teatud nõrkushetkedega siiski kontrolli all hoida. Põhiline, et suudaks pidevat näksimist vältida.
Toitumise jutuga saab sujuvalt ka vastata tänasele tänasele teisele teemale - isudele. Arvan, et mul on suhteliselt hästi läinud, arvestades seda, et eriliselt suuri isusid millegi suhtes või midagi, mis täiesti südame pahaks ajaks, mul polegi olnud.
Esimesel ja veidi ka teisel trimestril tundsin vaid, kuidas tahaks süüa pigem kergeid eineid - salateid ja suppe. Viimast võisin muideks süüa lausa kolm korda päevas :D. Lihakraami unustasin peaaegu täitsa ära või õigemini tundsin, et ma lihtsalt ei soovi midagi nii rasket sisse endale ajada. Praeguseks on olukord aga täitsa normaliseerunud, söön kõike, mida varemgi söönud olen ja otsest vajadust millegi konkreetse järele küll ei tunne.


Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar