8. märts 2014

My 30-day Pregnancy Challenge: 2. päev - pilt lapse isast ja 5 fakti.

Selles postituses saab lähemalt tutvuda meie beebi issiga, kes on vaieldamatult maailma kõige ägedam mees! :)


Faktid:
1. Meie beebi isa, Ahti, on 29-aastane.
2. Veel sellel kuul tähistame oma üheksat (!) koosoldud aastat, ühtlasi märgib see fakt, et Ahti on väga kannatlik inimene :D.
3. Oleme paljude sarnaste huvidega ning meid liidab ühesugune maailmavaade ning loomulikult on ajaga tekkinud meil ühised unistused. Suudame üksteisele väga palju sõnadetagi selgeks teha.
4. Olen veendunud, et Ahtist saab ülivinge isa, oma suurepärase huumorimeele ning üllatavalt absurdse fantaasiaga, suudab ta lapse elu kindlasti heas mõttes ootamatuks ja põnevaks muuta.
5. Põhiline on aga see, et armastan teda ja (peaaegu :D) kõike temas ülemõistuse palju. Ma ei saaks olla rohkem rahul sellega, et just temast minu beebi isa saab!


Ja niipea kui olin lõpetanud faktide (ehk ülistusjutu :D) kirjutamise, astus Ahti tuppa kimbu minu lemmikute, tulipunaste gerberatega :). Võrratu!


Cheers!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar