13. märts 2014

My 30-day Pregnancy Challenge: 7. päev - kuidas teavitasime vanemaid, sõpru, sugulasi.

Selle teemaga olid lood nii, et esialgu hoidsime uudist ikka mõnda aega ainult enda teada.

Esimesena peale meid sai teada aga minu üks sõbrannadest, kellega pea igapäevaselt kohtume, olin nagunii veendunud, et pikalt ma seda tema eest varjata ei saa :). Tema teavitamine käis aga nii, et lihtsalt ütlesin, et asjalood on nüüd nii.

Mõni aeg hiljem teatasin seda ka oma teisele väga heale sõbrannale, kes oli kohe-kohe ise emaks saamas. Tema beebiootusest kuulsin oma sünnipäeval ja minu uudisest kuulis tema omal sünnipäeval pool aastat hiljem - tegime vastastikku selliseid armsaid kingitusi :D.

Vanematele otsustasime aga teada anda alles jõuludel. Ilus aeg, ilusateks uudisteks. Ostsin poest beebipapud ja pakkisime need vanematele kinkide juurde, üks ühte perre, teine teise. Arvasime vist liiga sinisilmselt ,et vanemad kohe sellest vihjest aru saavad, aga nende reaktsioonist võis näha, et valitses ilmselge arusaamatus :D. Aga niipea kui aitasime neid rohkemate vihjetega, siis saabus suur rõõm ja imestus, reaktsioonid olid kokkuvõtvalt vinged ja nii suurt elevust ei osanud ma isegi ausaltöeldes oodata.

Mida aga aeg edasi, seda lihtsam oli aru saada, mis meiega toimub ja nüüd ei ole see enam minu suurt kõhtu vaadates kellelgi saladuseks. Kui just keegi naiivselt mõelda ei taha, et küllap olen lihtsalt suureks maiasmokaks hakanud :D.


Cheers!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar